پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
توسعه فعالیت‌های بین‌الملل در پارک علم و فناوری خراسان

توسعه فعالیت‌های بین‌الملل در پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/06/28

در جلسه‌ای با حضور معاون علمی مرکز همکاری‌های علمی - بین‌المللی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران در خصوص توسعه فعالیت‌های بین‌الملل در پارک علم و فناوری خراسان گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در جلسه‌ای با  حضور معاون علمی مرکز همکاری‌های علمی - بین‌المللی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران در خصوص توسعه فعالیت‌های بین‌الملل در پارک علم و فناوری خراسان گفتگو شد.

در این نشست مسعود میرزائی شهرابی با تاکید بر برنامه ریزی گسترده در خصوص توسعه دیپلماسی و به خصوص با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به امور دانش‌بنیان گفت: پارک علم و فناوری خراسان این آمادگی را دارد که پارک یا مرکز فناوری مشترک در کشورهای همسایه را راه‌اندازی کند.

در ادامه این نشست حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان با ارائه طرح‌ این معاونت در خصوص شکل‌دهی به امور بین‌الملل گفت: برگزاری نشست‌های مشترک در جهت انتقال تجربه و اعزام هیئت شرکت‌های فناور و در نهایت تاسیس پارک یا مرکز فناوری مشترک می‌تواند الگوی مناسبی برای توسعه دیپلماسی فناوری در کشورهای دیگر توسط جمهوری اسلامی ایران باشد.

همچنین عطار معاون علمی مرکز همکاری‌های علمی - بین‌المللی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری با تاکید بر روند رو به رشد فعالیت‌های پارک علم و فناوری خراسان گفت: برنامه ریزی مدونی داریم تا هیئتی بلند پایه از کشور عراق را برای آشنایی با زیست بوم علم و فناوری به کشور ایران بیاوریم و در این برنامه حضور در پارک علم و فناوری خراسان قطعی خواهد بود.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.